väntar på clara...

Väntar på clara ska sluta skolan och komma hit, kvällens planer blir lund och träffa lite folk efter det hade vi tänkt se filmen Burlesque alla säger den ska vara jäkligt bra, så vi får väl se  :D blir en massa fix och bilder som jag kommer lägga ut sen självklart ;)  Locktången är också i sönder får sån jävla ångest att få reda på det innan man ska fixa sig .. får väl fråga om jag får låna någons :( Nu skruvar vi upp partylistan på spotify och sättter igång
snygga clara


Christina aguilera
är verkligen en av världens snyggaste kvinnor enligt mig,
hon är hur snygg som helst hur hon än ser ut och har en röst av gud!
En idol för mig verkligen..





Tänkte bara berätta gårdagen hann inte blogga så mycket då, för direkt efter i skolan var jag på stan med nicole, alltid lika kul och träffa. Vi höll på diskutera en massa och planer för längre fram! ;)
tyvär blev de inga bilder men tänkte slänga in en bild på vackra nicole i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0